טופס גילוי נאות - אמסלם תיירות ונופש

  1. פרטי החברה: אמסלם תיירות ונופש בע"מ (להלן: החברה).
  2. כתובת: הפרחים 3, טבריה, ישראל. מספר ח.פ.: 511007692.
  3. הקדמה: חברת "אמסלם תיירות ונופש" מברכת אתכם על שבחרתם אמסלם ומבקשת להציג לפניכם מידע חשוב אודות תנאי הרכישה, אפשרויות הביטול והשירותים אותם אנו מספקים.
  4. מחיר העיסקה: כמפורט בחשבונית שנשלחה אליכם. במידה ולא קיבלתם אותה ניתן לפנות אל הסוכן/נת שלכם.
    לקוחות שרכשו דרך אתר אמסלם מוזמנים לפנות אל: il@amsalem.com .
  5. תנאי ביטול: תנאי הביטול של כל כרטיס טיסה, חבילת נופש וכו' הינם בהתאם לתנאים ולחוקי המחיר שאישרתם טרם הרכישה באתר או מול הסוכן/נת שלך. בכל מקרה, עומדת לרשותכם הזכות לביטול לפי חוק הגנת הצרכן, בהינתן כי הינכם עומדים בתנאים הקבועים בחוק. כל עוד לא נאמר אחרת בהצעת המחיר - כלל חבילות התיור והטיסות אינן ניתנות כלל לשינוי או ביטול, למעט ביטול באמצעות חוק הגנת הצרכן.
  6. ביטול לפי חוק הגנת הצרכן: רכן הינו:"מי שקונה נכס או מקבל שירות מעוסק במהלך עיסוקו לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי". כל צרכן זכאי לביטול של טיסה או חבילת נופש עד 14 ימים מביצוע העיסקה, כל עוד מועד הביטול הינו לפחות 7 ימי עסקים או יותר לפני מועד הטיסה, לא כולל יום הטיסה. דמי הביטול שישולמו עבור ביטול לפי חוק הגנת הצרכן הינם 100 ש"ח או 5% לאדם, לפי הנמוך מבינהם.
  7. תיקון 47 לחוק הגנת הצרכן (אזרחים עם מוגבלות, תעודת נכה, תעודת פנסיור/ית, עולה חדש/ה): אזרחים עם מוגבלויות כאמור לעיל, זכאים לבטל כרטיס לפי חוק הגנת הצרכן עד 4 חודשים מיום ביצוע ההזמנה, כל עוד מועד הביטול הינו 7 ימי עסקים או יותר לפני הטיסה, לא כולל יום הטיסה ורק במקרה בו הצרכנים ביצעו את הרכישה לאחר שיחה עם סוכן/נת. יובהר: במקרה של רכישה עצמאית (On Line) לא ניתן לעשות שימוש בתיקון 47, בכפוף למגבלות שנקבעו בחוק ובפסיקה.
  8. דרך הביטול לפי חוק הגנת הצרכן: ביטול יתבצע רק לאחר שהחברה תקבל מסמך כתוב מהלקוחות בו הם מבקשים לבטל את הכרטיס בהתאם לחוק הגנת הצרכן. את הבקשה יש לשלוח בשעות העבודה במשרד (ימים א'-ה' בין השעה 09:00 ל - 17:00). בקשות שיישלחו מחוץ לשעות עבודת המשרד יטופלו ביום העסקים הבא וספירת הימים תחל רק ביום העסקים הבא. את הבקשה יש לשלוח אל הסוכן/נת מהם רכשתם את כרטיסי הטיסה. לקוחות שרכשו את הכרטיסים שלהם באתר Amsalem.co.il מתבקשים לשלוח את בקשת הביטול אל כתובת המייל: il@amsalem.com , או לחילופין, לעשות שימוש בכפתור "ביטול הזמנה" שנמצא בעמוד הבית של האתר. זוהי חובתם של מי ששלחו בקשת לביטול לפי חוק הגנת הצרכן לוודא כי הודעתם התקבלה ע"י הנמען הייעודי. למען הסר ספק: לקוחות אשר לא ישלחו את בקשת הביטול לכתובת המייל הייעודית, בקשת הביטול לא תטופל ומניין ספירת הימים לא יחל, כל עוד בקשת הביטול לא נמסרה לנמען הרלוונטי כמפורט לעיל.
  9. ביטול ושינוי טיסות ע"י חברת התעופה: חברתנו הינה סוכנות נסיעות. במקרים של ביטול או שינוי טיסה פועלת החברה בהתאם לחוק שירותי תעופה (להלן" החוק"), כמפורט בסעיף 15 לחוק. החברה אינה חברת תעופה, מפעילה או מארגנת טיסה- ומשכך החובות שמוטלות על מפעיל ומארגן הטיסה במקרים של ביטול טיסה, כמפורט בסעיף 6 לחוק, אינן חלות על החברה. במקרה שטיסתכם בוטלה או שונתה, אתם מוזמנים לפנות אלינו, על מנת שנפעל עבורכם מול מפעיל או מארגן הטיסה ונעשה כמיטב יכולתנו לדאוג לשינוי כרטיס הטיסה או לפיצוי שמגיע לכם מידי מפעיל/מארגן הטיסה, בהתאם לחוק.
  10. הטבות לנוסע במקרים של סירוב העלאת נוסע לטיסה ע"י חברה"ת, עיכוב טיסה, הקדמת טיסה או ביטולה על ידי חברה"ת: ייתכן ותהיו זכאים לקבל ממפעיל הטיסה או מארגן הטיסה את ההטבות המנויות בסעיף 3 לחוק שירותי תעופה, חלקן או כולן, ושבעיקרן הינן :שירותי סיוע בלא תשלום (מזון ומשקאות, אירוח בבית מלון, שירותי הסעה לבית המלון, שיחת טלפון, משלוח פקס או דוא"ל), השבת תמורה, כרטיס טיסה חלופי, פיצוי כספי. מידע מפורט בנוגע לזכויות להן אתה זכאי תוכל למצוא בחוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה), תשע"ב-2012.
    https://www.nevo.co.il/law_html/law00/119611.htm

    טבלה לנוחיותכם:
    נסיבות העניין שירותי סיוע-מזון ומשקאות שירותי סיוע-הסעה ולינה השבת תמורה או כרטיס חלופי פיצוי כספי
    טיסה שבוטלה ללא הודעה מחברה"ת, או איחור בהמראה של מעל 8 שעות. כן כן כן כן
    טיסה שהמריאה באיחור של 2 - 5 שעות. כן לא לא לא
    טיסה שהמריאה באיחור של בין 5 - 8 שעות. כן לא כן לא
    טיסה שהוקדמה בין 5 - 8 שעות ונמסרה הודעה לנוסע פחות מ-14 ימים לפני הטיסה. לא לא כן לא
    טיסה שהוקדמה ביותר מ 8 שעות ונמסרה הודעה לנוסע פחות מ 14 ימים לפני הטיסה. לא לא כן כן
    *האמור לעיל הינו תמצית לנוחיותכם של הוראות חוק שירותי תעופה ואין בו כדי להוות ייעוץ או הנחיה לפעולה כלשהי.
  11. החזר כספי ללקוחות: ההחזר יבוצע בהתאם למדיניות הביטול של חברות התעופה וספקי התיירות השונים ורק לאחר שמארגן הטיסה החזיר בפועל את התשלום עבור הכרטיסים.
  12. דמי ניהול הזמנה: בכל מחיר שמוצג ע"י החברה וסוכניה כלולים מראש דמי ניהול הזמנה, בעלות של 30$ לכרטיס. דמי הניהול מגלמים את עלויות ביצוע שינוי/ביטול/ החזר ועוד של נציגי החברה מול חברות התעופה וספקי התיירות השונים.
  13. רכישה בתשלומים: ברכישה במטבע ישראלי בלבד, ניתן לשלם עד 3 תשלומים ללא ריבית והצמדה. עבור רכישה ב 4 תשלומים תתווסף ריבית בשיעור של 2% לקרן וסכום העיסקה הכולל יתחלק ב-4. עבור כל תשלום נוסף תתווסף ריבית בשיעור 1% (לדוגמה: בגין רכישה ב-5 תשלומים תתווסף לקרן ריבית בשיעור של 3%. בגין רכישה ב-6 תשלומים תתווסף לקרן ריבית בשיעור של 4% וכך הלאה). לא ניתן לשלם מעבר ל-12 תשלומים שקליים.
  14. החזרים: החזר ללקוח יתבצע באותו מטבע בה שולמה העיסקה ובאותם מספר תשלומים. החזר בתשלומים יתבצע בהתאם לנהוג ולקבוע על ידי חברות האשראי. במקרים כאלה, ייתכן והלקוח יראה חיוב לצד זיכוי באותו חודש חיוב. במידת הצורך, ביכולת הלקוח/ה ליצור קשר ישיר עם חברת האשראי שלו/ה ולבקש כי ההחזר יתבצע בתשלום אחד, והכל כנהוג ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של חברת האשראי של הלקוח/ה.
  15. ויזות (אשרת כניסה), דרכונים, אישורי כניסה מכל סוג, חיסונים וכל דרישת כניסה למדינה: על הנוסעים לבדוק בעצמם את דרישות הכניסה לכל מדינה בה הם מבקרים, לרבות מדינות בהן הם מבצעים חניית ביניים (קונקשין) . אי עמידה בדרישת כניסה למדינה עלולה לגרום לנזקים כלכליים רבים לצד מפח נפש.אנא מכם וודאו שאתם עומדים בדרישות הכניסה לכל מדינה בה אתם מתכוונים לבקר והימנעו מעלויות ואכזבות מיותרות. למען הסר ספק: זוהי אחריותם הבלעדית של הנוסעים או מזמיני הטיסה לוודא כי הם עומדים בכל דרישות הכניסה לכל מדינה אליה הם נכנסים.
  16. מידע בנוגע לאשרות כניסה, תוקף דרכון, דרישות נוספות של מדינות היעד: ניתן להיכנס אל אתר מחלקת הויזות שלנו, להשאיר פרטי קשר ונציגנו יחזרו אליכם על מנת לתת כל פרט מידע נחוץ. כתובת האתר: https://www.amsalem.co.il/visa
  17. מידע בנוגע לדרישות חיסונים במדינות היעד: יש להיכנס לאתר משרד הבריאות או ליצור קשר ישירות מול משרד הבריאות.
  18. מידע בנוגע לכניסה אל מדינות יעד מסוכנות: יש להיכנס לאתר ה'מטה לביטחון לאומי' או לחילופין, ליצור עימם קשר טלפוני לבירורים- 02-6667444.
  19. אחריות הנוסעים: למען הסר ספק עמידת נוסעים בדרישות הכניסה של מדינות היעד, כולל מדינות בהן הנוסעים מבצעים קונקשין (מעבר בין טיסות)-הינה באחריותם הבלעדית של הנוסעים. בסעיפים לעיל פורטו דרכי התקשורת דרכן ניתן להצטייד בכל המידע הנדרש לגבי כלל דרישות הנסיעה. זוהי אחריותם הבלעדית של הנוסעים ו/או מזמיני הטיסה לוודא כי הם עומדים בכל דרישות הכניסה של כל המדינות אליהן הם מתכוונים להיכנס בנסיעתם, לרבות מדינה בה מתבצע מעבר בלבד (קונקשן).
  20. מידע חסר: באם נשארה לכם שאלה כלשהי, בכל נושא, אתם מוזמנים ליצור קשר עם הסוכן/נת שלכם ולקבל מהם תשובות. לקוחות שרכשו את הכרטיסים באתר, מתבקשים לשלוח את הבקשה אל המייל: il@amsalem.com אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל כל מידע בו תחפצו.

אנחנו מודים לכם שבחרתם אמסלם
אנחנו כאן לשירותכם בכל עניין ובכל זמן.